Privire generală

DATE ȘI ECHIPAMENT.

HP4 RACE

Performanțe ridicate – în alb-negru. Este evident încă din prima clipă că HP4 RACE este o motocicletă excepțională. Realizările efective și arta pasionantă a ingineriei se reflectă și în valorile performanței. Fiecare componentă în parte, precum și întreaga muncă a specialiștilor noștri, de la cadrul realizat integral din fibră de carbon până la distribuția supapelor, au făcut posibile următoarele date pentru HP4 RACE.

DATE TEHNICE

Motor
Design
Motor în patru timpi cu 4 cilindri în linie, răcit cu apă/ulei, patru supape din titan pe cilindru, doi arbori cu came de competiție în chiulasă, baie de ulei frezată, biele Pankl, arbore cotit echilibrat cu precizie și ușurat
Alezaj x cursă
80 mm x 49,7 mm
Cilindree totală
999 cc
Capacitate nominală
kW (215 CP) la 13 900 rpm (turație maximă 14 500 rpm)
Cuplu maxim
120 Nm la 10 000 rpm
Raport de compresie
13,7-13,9 : 1
Prepararea combustibilului
Injecție electronică de competiție, lungime variabilă a conductei de admisie, patru moduri selectabile.
Sistem de evacuare
Injecție electronică de competiție, lungime variabilă a conductei de admisie, patru moduri selectabile.
Performanță / consum de combustibil
Viteză maximă
peste 300 km/h
Calitate combustibil
Benzină superplus fără plumb, cifră octanică minimă 98 (RON)
Sistem electric
Alternator
406 W
Baterie
12 V/5 Ah, Li-ion fără întreținere
Transmisie de putere
Ambreiaj
Ambreiaj multidisc în baie de ulei, ambreiaj antihopping, acționat mecanic.
Transmisie
Transmisie de competiție (EVO) cu angrenare constantă cu șase trepte, cu roți dințate cu dinți drepți (treptele 1, 2, 4, 5 și 6)
Transmisie secundară
16/43 (reglabilă ca parte a pachetului de echipamente: pinion 15, 16, 17, foaie 41, 42, 43, 44, 45).
Controlul tracțiunii
DTC reglabil în 15 etape.
Frână de motor
EBR reglabil în 15 etape.
Șasiu și suspensie/frâne
Cadru
Cadru monococă din fibră de carbon RTM cu unghiul capului coloanei de direcție și lagărul basculei reglabile, motor portant.
Cadru spate
Cadru spate monococă din fibră de carbon cu reglarea înălțimii șeii (3 poziții, interval de reglare de 30 mm).
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă Öhlins FGR 300 WSBK, amortizare reglabilă la revenire și comprimare, pretensionare reglabilă, amortizor de direcție reglabil Öhlins SD052, sistem de schimbare rapidă a roții față grație jambelor furcii care se pot roti, cu aripa roții din față montată (etrierele de frână nu trebuie demontate pentru schimbarea roții), rigiditate arc 10,5 N/mm.
Ghidaj roată spate/elemente pneumatice
Basculă WSBK din aluminiu, monoamortizor central Öhlins TTX 36 GP, amortizare reglabilă la revenire și comprimare, pretensionare reglabilă, punct de prindere superior al monoamortizorului reglabil (0/3 mm), abatere reglabilă a monoamortizorului (lungimea lonjeronului de tracțiune), suprafețe de contact pentru bucșele distanțiere ale roții pe întinzătoarele de lanț pentru montare simplă/cu mâini libere a roții, întinzător de lanț din titan pe exterior, din aluminiu pe interior, suporturi din CFRP pentru stander pe basculă, rigiditate arc 95 N/mm
Cursă suspensie, față/spate
130 mm/120 mm
Ampatament
1440 mm
Distanță de fugă
102,5 (reglabilă în intervalul 95-112)
Unghi viraj ghidon
65,5° (reglabil 0,0°, +/-0,5°, +/-1°)
Lonjeron de tracțiune
113 mm (reglabil variabil +/-5 mm fără intervale, în intervale de 0,1 mm)
Pivotul basculei
-3 mm peste K46Mü3 (reglabil +-4 mm,+-3 mm,+-2 mm,+-1,0 mm) -> (specificația HP4R „-2” corespunde K46MÜ3 „-3” = standard)
Lungime basculă
604 mm
Offset punte furcă
30 mm (reglabil 26 mm, 28 mm, 32 mm)
Roți
Jante de carbon, inclusiv bucșe distanțiere presate pentru montarea ușoară a jantei.
Dimensiuni jantă față
3,50 x 17"
Dimensiuni jantă spate
6,00 x 17"
Anvelopă față
120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2
Anvelopă spate
200/60 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2
Frână față
Frână cu două discuri Brembo Racing, discuri de frână T-flotante de competiție, diametru 320 x 6,75 mm, etrier fix monobloc cu 4 pistonașe din titan WSBK GP4-PR, cilindru principal Brembo Racing RCS19X18, inclusiv manetă de frână reglabilă Brembo Racing, manetă de ambreiaj Brembo Racing (fără comutator pe ambreiaj).
Frână spate
Frână cu un disc Brembo Racing, etrier fix WSBK cu 4 pistonașe din titan, diametrul discului de frână 220 x 4,0 mm.
Sistem de scărițe
Sistem de scărițe rigid, frezat din aluminiu și reglabil în 8 poziții
Supape de ventilație pe conductele pentru lichid de frână
Supape de ventilație rapide „Stahlbus” în toate pozițiile relevante, pentru scurgerea lichidului de frână.
Ergonomie ghidon
Unghiul ghidonului reglabil (15°)
Dimensiuni / greutăți
Înălțime șa la masă proprie
831 mm (șa motociclist joasă / înaltă, 816 / 846 mm)
Curbă suport interior la masă proprie
aproximativ 1859 mm (șa motociclist joasă / înaltă, 1829 mm / aproximativ 1889 mm)
Volum util rezervor
17,5 l
Inclusiv rezervă de
aproximativ 4 l
Lungime
2070
Înălțime
1193
Lățime
777
Greutate fără combustibil
146 kg
Greutate normală de funcționare, gata de drum, cu rezervorul plin
171,4 kg

ECHIPAMENT STANDARD

Echipament

  • DTC (control dinamic al tracțiunii) BMW Motorrad Race +/-7
  • EBR (reglare a frânei de motor) +/-7
  • 4 moduri de condus (WET, INT, DRY1, DRY2)
  • Înregistrare de date 2D/înregistrator tijă/cronometrare a duratei tururilor/GPS, tablou de bord 2D, înregistrare de date 2D pregătită pentru senzorii de cursă suspensie/presiune frâne
  • Limitator de viteză pentru linia boxelor
  • Control la lansare
  • Sistem de scărițe reglabil (8 poziții), ghidon reglabil (unghi), puntea furcii cu ajustarea offsetului (variabilă ca parte a pachetului de echipamente), reglarea înălțimii șeii, reglarea unghiului coloanei de direcție (variabilă ca parte a pachetului de echipamente)
  • Schema de cuplare a asistentului de comutare HP4 Race (sus/jos) deja inversată în stadiul de livrare
  • Unitate cu butoane WSBK
  • Apărătoare manetă de frână HP Race
  • Transmisie secundară variabilă ca parte a pachetului de echipamente (pinion 15, 16, 17 // foaie 41, 42, 43, 44, 45)

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?