de la 20.490 €*
338 € pe lună cu 3asy Ride
Cere oferta Test Ride Configurator* Recomandare de preț fără caracter obligatoriu. Prețul afișat include TVA 19%. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați cel mai apropiat dealer BMW Motorrad.
Toate motocicletele sunt dotate numai cu echipamentul impus prin lege (de ex. reflectoare, conform standardului Euro 4). Ilustrațiile de pe acest site pot fi diferite de acesta.
Modelul RR este acum și mai concentrat, mai precis orientat spre performanța pură. Pentru toți cei care cer tot mai mult. De la ei. De la fiecare tură. Și de la modelul lor RR. Complet în spiritul #NeverStopChallenging. Pentru că tocmai acolo unde modelul RR s-a deplasat dintotdeauna, munca de conducere este o muncă milimetrică. Din acest motiv am perfecționat și dezvoltat modelul RR în punctele esențiale: de la noul senzor pentru unghiul de direcție cu Brake Slide Assist și Slide Control, precum și integrarea componentelor M, la îmbunătățirea sistemului electronic și până la operațiile decisive pentru modificarea motocicletei pentru pista de curse. Și toate acestea cu un obiectiv clar – Pole positions noi.
Aripioarele din plastic compozit produc până la 17,1 kg de forță de apăsare aerodinamică la 300 km/h, în funcție de viteză. Această presiune de contact contracarează tendința de Wheelie în timpul accelerării: Furca menține contactul cu solul, iar DTC-ul trebuie să intervină mai puțin. Astfel, vei putea aplica forța de propulsie în mod sesizabil și direct în timpul accelerației.
După turele de pe pista de curse, te așteaptă boxele: După pornirea/oprirea procesului de aprindere, se va afișa întotdeauna ultimul ecran. Astfel, vei rămâne concentrat și atent în modul tău. În funcție de preferințe, poți alege un ecran Pure Ride și trei ecrane Core Screen diferite. Când motorul este rece, este afișată turația maximă utilă. Cu Shiftlight, întregul turometru luminează acum mai vizibil.
Motorul în patru timpi, cu patru cilindri în linie, răcit cu apă/ulei
Date & EchipamentPasiune dezlănțuită: Am pus din nou la dispoziția motorului de înaltă performanță BMW ShiftCam cu patru cilindri de la RR toate experiența acumulată pe pista de curse: pentru o creștere a puterii cu 3 CP la 210 CP (154 kW). Airbox de la modelul M RR asigură o alimentare cu aer deosebit de bună și un schimb de sarcină mai bun. Iar chiulasele cu o geometrie nouă a canalului și punțile întărite provin de, asemenea, de la modelul M RR. De asemenea, am optimizat și asistentul de comutare Pro standard. Acum permite să schimbi în treaptă superioară sau inferioară fără să acționezi ambreiajul. Și asigură o amortizare îmbunătățită a schimbărilor de sarcină – pentru o mai mare precizie de comutare. Și chiar și foaia de lanț prezintă acum mai mulți dinți: ca la modelul M RR, acum sunt 46 în loc de 45 de dinți – pentru mai multă tracțiune în linie dreaptă.
Lucru milimetric pentru mai mult feedback și precizie la deplasare: M Chassis Kit cu ridicare a spatelui și punct de rotire reglabil este standard. Degajările cadrul asigură o mai mare flexibilitate laterală. Am aplatizat unghiul capului coloanei de direcție cu 0,5°, până la 66,4° și am redus distanța dintre punțile furcii cu 3 mm, până la 25,5 mm: pentru o mai bună precizie a roții din față. Iar demontarea roții din spate a fost simplificată în mod practic prin bucșe pe axe asigurate împotriva pierderii și optimizări la sistemul de frâne. În plus, am extins amortizarea DDC pentru performanță orientată spre Road, Dynamic, Race, cu Race Pro 1 până la 3. Acest lucru permite, de asemenea, ca Race Pro 1 până la 3 să fie utilizate pe drumuri de țară cu amortizare a drumului.
Controlul tracțiunii în 6 trepte DTC cu noul senzor pentru unghiul de direcție permite două funcții noi: Brake Slide Assist pentru decelerare și Slide / Slip Control pentru accelerare. Noul senzor pentru unghiul de direcție măsoară unghiul de drift și, împreună cu DTC, asigură o patinare optimă. Pentru ca setarea DTC 2 și 3 să fie optimizată pentru pista de curse și anvelope Slick. Brake Slide Assist te ajută să stăpânești, literalmente, într-o clipă derapajele: pentru mai multă dinamică la fiecare viraj. Acum poți citi setările corespunzătoare de pe ecranul TFT mai rapid, datorită reprezentării mai clare.
Pachetul M accentuează profilul sportiv al modelului RR. Vopseaua exclusivă alb Light uni/M Motorsport este inclusă numai în acest pachet și oferă motocicletei un aspect puternic. Pachetul include: scaunul sport M pentru o susținere optimă în goana după milisecundele decisive. Jantele M din fibră de carbon cu greutate optimizată cu benzi M, pentru o dinamică maximă de condus. Alternativ, pot fi selectate și jantele forjate M. În plus, sunt montate sistemul suport de picior M și capacul de rezervor negru.
Pachetul Dinamic îmbunătățește calitățile de curse ale modelului RR pentru un plus de performanță și confort. Pachetul include: suspensia electronică DDC, exclusivă pentru curse, pentru o amortizare optimă și contact optim cu suprafața de rulare în orice situație de rulare. La fel ca și modurile de condus Pro cu 3 moduri de condus suplimentare Race Pro și alte setări relevante pentru pista de curse, cum ar fi Launch Control, Pit-Lane-Limiter, Wheelie Control și Brake Slide Assist, Slide Control. În plus, sunt incluse reglarea electronică automată a vitezei și mânerele încălzite.
Pachetul Curse optimizează modelul RR pentru piloții de curse ambițioși. Pachetul include: lanțul M Endurance cu întreținere redusă și cu greutate optimizată. Ca fel ca și sistemul de eșapament M din titan, disponibilă exclusiv în pachet, de la Akrapovič, pentru un aspect și mai sportiv, cu reducerea semnificativă a greutății sau, alternativ, toba sport Slip-on din titan de înaltă calitate.
Pachetul Carbon contribuie și el la aspectul de Superbike al vehiculului. Pachetul include capace de roată față și spate, apărătoare lanț și apărătoare pinion și aripi laterale carenaj superioare. Piesele inspirate din curse și realizate din plastic ușor întărit cu fibră de carbon au un accent nobil, dar sportiv, cu cerințe de înaltă tehnologie.
Pachetul Piese frezate M subliniază caracterul sportiv al vehiculului cu componente de înaltă calitate și marca exclusivă M. Pachetul include: Piese frezate din aluminiu anodizat, inclusiv manetele de ambreiaj și de frână de mână rabatabile și reglabile, inclusiv Brake Lever Guard – dotări cu o valoare maximă.
Tobă finală impresionantă, realizată din oțel inoxidabil.
Indiferent ce variantă alegi: Aici nu alegi milimetri sau milisecunde, ci doar preferințele tale. Ceea ce este clar, totuși: Fiecare model RR este orientat spre performanță pură.
Culoarea emblematică arată imediat de unde vii și unde vrei să ajungi: pe pista de curse. În combinație exclusivă cu pachetul M, nu există nicio îndoială aici.
De la partea din față, la rezervor și până la partea din spate: Roșul Racing unic indică pasiunea pură. Ca o promisiune, detaliile dinamice se desprind din imaginea de ansamblu a modelului RR. Acum depinde de tine să treci la acțiune.
Sportiv, ager și definit clar. Obiectivul RR este la fel de clar și fără compromisuri precum culoarea: Performanță maximă, pe drum sau pe circuit.
Pilotezi, pilotezi și nu te mai oprești. Îți dăm un an în plus.
Acum există o garanție de 3 ani pentru toate motocicletele.
Extrem de sportiv și compact, fără compromisuri. Am păstrat aceste valori de bază de design ale modelului RR. Și le-am perfecționat: de la partea frontală cu parbrizul optimizat aerodinamic și luminile cu design cu LED-uri caracteristice, până la panoul lateral cu aripioare și partea din spate scurtă și dinamică. Iar suportul pentru plăcuța de înmatriculare ușor de demontat și capacul montat în locul șeii pasagerului, disponibil opțional, o dovedesc: De asemenea, am orientat designul modelului RR cu gândul la performanță, până la ultimul detaliu.
Te poti conecta in contul tau de client prin introducerea datelor de autentificare in campurile de mai jos.
Iti poti crea un cont de client prin una din modalitatile de mai jos.